Background

Pages

Monday, March 18, 2013

Gigih menjahit manik..

Start balik kegigihan aku nak buat beading.. Last buat time abang aku tunang Dec tahun lepas.. Kalau ada even, baju baru, memang besengkang mata la.. Ni akak aku mintak tolong jahitkan.. Dia dah siapkan bahagian lengan. Baju pun dia dah penah pakai, tapi nampak kosong pulak kat bahagian dada..

Baju ni peplum style. Style ni selalu orang letak manik or patch lace kat bahagian pinggang..


Aku tak patch betul-betul lagi lace ni.. Baru siap beading part tengah ngan bahu kiri.


Aku siapkan dua part ni time weekend aritu, lebih fokus. Mencabar jugak nak menjahit on weekdays ni.. Harap aku berjaya heeee.. Nanti nak upload pulak gambar yang fully siap..

2 comments:

Anonymous said...

salam kenal....sama la ina pun suka jugak jahit manik tp kena tunggu roh rajin meresap dlm badan dulu baru leh buat....hehe

nylezz said...

Salam Ina.. Segan plak Ina masuk blog sendu saya nie..

Tulah.. menjahit nie perlu byk masa n fokus.. part tu yang susah hehehe