Background

Pages

Tuesday, November 11, 2014

Kelahiran Yang di Nanti

 Salam.. Dah lama blog tak berupdate sebab aku tak lalu nak mengarang ayat bagai.. Hidup dah kembali stabil boleh la aktif balik.. itu pun ikut mood lah hehe

Meh kite mulakan dengan kelahiran baru tahun ni..

Alhamdulillah..Setelah Allah tarik rezeki untuk ada baby tahun lepas.. Tahun ni Allah ganti kan dengan yang baru.. Seminggu sebelum raya, tak salah sama time dengan keguguran tahun lepas,aku selamat melahirkan baby gurl. Kelahiran yang sangat di nanti.. Bukan aku dan husband saje.. tapi the whole family.. Sampaikan anak sedara dok tanye hari2.. "Bile baby ayin nak keluar?" .. Bile baby dah keluar, soalan bertukar pulak "Mcmana baby ayin keluar dari perut?" .. acaner nak jawab tu.. Tapi di sebabkan aku Caesar jd aku jawap je "Doktor potong perut ayin kuarkan baby".. haa ngeri x bagi budak2 5thun ngan 3thun? ngeri sekejap pastu esok jumpa tanya lagi soklan yang sama huhu

Yea aku Caesar.. Kenape xbersalin normal? Apa kan daya.. sapa yang xnak melahirkan secara normal.. Ini bukan by own choice.. Walaupun aku x attend kelas atenatal tapi aku yakin boleh bersalin normal. Sampai la dalam labour room doc cakap, kami terpaksa lakukan pembedahan sebab bayi semakin lemah.. What to do? Redha sajelah..


Kesayangan.. Nur Izza Aulia..


1 comment:

Shasherryza said...

hi kak..
its me..sha..
seb baik kte follow blog akak..
dpt la bace..
nnt rajin dtg la blog
http://kasihnya-ummi.blogspot.com/