Background

Pages

Tuesday, January 27, 2015

Pelupa.. Anak baru sorang..

Lately ni asyik suka lupa..
Eh bukan lately, rasa since Aulia keluar..
Hari ni paling worst bile lupa pintu masuk Mines..
Pintu yang mana aku masuk dari parking..
Berkawad atas bawah cari pintu n tangga yang betul..
Lif tengah renovation sebab tu kene naik turun tangga.. huhu
Mines tu every week pun pegi.. tapi still boleh lupa..

Balik dari Mines, turun keta jalan laju-laju nak masuk ofis..
Dari cermin kaca ku lihat kaki bersliper..
Patah balik pulak tukar kasut.. Penat lah berkawad..

Semalam.. Kol husband, bila husband angkat.. Lupa nak cakap ape..
Sila kol baik lepas ingat nak tanye ape.. katenye..
Tapi lepas letak phone.. aku ingat sesuatu.. tapi bukan hal yang aku lupa first tadi..
So kol balik.. tanye plug bottle warmer Aulia dah off ke..
Rasa lupa nak off pagi tadi..

Time lunch ajak member ofis pegi makan Ayam Kampung..
Bile drive keluar ofis.. Lupa jap jalan mana nak di tuju..
Drive slow-slow sambil ingat jalan mana patut lalu..
Sambil sembang nak kaver aku dah lupa jalan..

Hari ni aku baru teringat apa yang aku nak tanye husband semalam..
 

No comments: