Background

Pages

Wednesday, July 29, 2015

Rimba & Rusa @ Sunway Nexis

Assalamualaikum..

Berkurun baru ada mood nk sambung cite ke Rimba&Rusa nie.. malas sangat..

selpie dengan si toncet..

Ni menu aku n abg ipaq..

Dia order Nasi Rimba.. tapi katenye xbest sangat kot.. Aku order Beautiful Soft Shell Crab Linguine.. ok sedapp.. Food Kema aku xamik.. lupa dah kelaparan sangat.. Layan jelah gambar menu kat bawah nie..


Pan-seared trout with tamarind sauce


Ribs on fire kot ni..
 

Bread and Butter Pudding
 
Kakak izz zara main masak2..


Si toncet ngan ayah ngah

View dari atas..

Nasi Rimba RM
Beautiful Soft Shell Crab Linguine RM34+
Ciao Carbonara with Ham and Mushrooms RM
Ribs on fire RM73+
Pan-seared trout with tamarind sauce RM34+
Bread and Butter Pudding RM16+

 Insta @rimbarusa


Ni buat keje gile namenye.. Semalam nye dah lalu depan vendville, tengok masih ramai orang.. Dis time Kema saje lalu lagi sebab aku dok cakap rasa nak beli skirt.. Skali tgk lengang dah orang.. Apalagi trus parking depan kedai.. Aku rembat satu skirt Kema satu baju raya.. hahaha


No comments: