Background

Pages

Thursday, September 10, 2015

Ramadhan 2015

Assalamualaikum..

Ramadhan 2015..
Hari ni panjang sikit nak bebel..
First time berpuasa dengan anak sorang.. Huru hara jugak aku ni.. Nak pulak bile husband shift petang.. Memang buka puasa aku pun kelaut jelah.. Sahur pun lagi kelaut.. Aulia dah start solid food.. Bile ko duduk je kat meja makan.. dia datang tepi mintak.. sedangkan baru lepas susu.. Jadinye ko hanya mampu berbuka sebiji kurma ke segelas air ke or se-ngap makanan hahahah.. Lagi ko tak suap dia, dia punye merengek kat tepi tu tanpa henti..

Untung jugak Wandah datang nak tengokkan Kema pantang.. Kema deliver 8 Ramadhan, 25 June.. Keluarlah seketul Izz Zara Ayasofya yang ikut jejak langkah Aulia keluar bulan pose.. rasa Izz Rafique dekat nak pose.. Izz Zara Adelea 3 Syawal.. Memang mak aku heran awat la yang cucu semua keluar kat raya.. Bile raya memang tak menang tangan la orang datang nak tengok baby baru hahaha.. Pasni ke adjust la jangan kene pantang time pose n raya.. nangess tengok makanan...

Bile Wandah ada sini aku tak pening sangat pikir nak berbuka apa.. Apa dia masak aku makan je.. Pegi pasar ramadhan beli kuih muih n air je.. Tapi letih sikit la, sebab lepas keje amik Aulia trus pegi rumah Kema.. lepas berbuka around pukul 9-10 balik rumah.. Hari2 selama seminggu.. Aku pegi time husband keje petang je.. Bile keje normal shift, ke pasar ramadhan bawah rumah jelah.. Seingatnye aku berbuka kat luar hanya few times. Buka pose dalam keta pun ada jugak.Masak memang taklah kann.. Semua hasil pasar ramadhan je.. 

Ni bebuka dengan BFF..

Ben's Bangsar
 BFF since sekolah ghendah..

 Gambar Kontroversi hahaha

 Lepak Dome pulak for cofee

Last.. till meet again..

Gambar berbuka kedai mamu lupa nak transfer gamaknye.. Berbuka dalam keta n department takde la gambar.. Ni je kot yang ada dalam ingatan.. Lain rasa berbuka dekat rumah jelah..

No comments: