Background

Pages

Thursday, January 17, 2013

Mengigau eh..

Minggu ni hubs kene keje shift petang. Ada hari balik pukul 1 pg, ada 3 4 pagi. Bile dia balik, aku sure dah terbongkang tido.. tapi dia akan kejut bagitau dia dah sampai rumah.. then aku yang mamai2 sambung tido balik.. hahaha..

Malam tadi dia kol bgtau hari ni kena masuk keja pagi sebab kena attend seminar, suruh aku prepare baju nye.. ok lah.. Entah dia balik pukul berapa pagi pun tak ingat, bagitau yang dia sakit-sakit blakang badan.. Bangun subuh aku bedesup trus pegi mandi semua, then teringat yang hubs kene keje pagi.. Time aku kejut, dia mcm merepek ape ntah.. aku dala pekak badak dok la tanye ulang kali..

Me : Bie bangun.. dah pukul berapa nie..

Hubs : Haaaa..

After berapa kali aku kejut pun tatau..

Me : Bie bangunlah dah lewat nie..

Hubs : Ha ada satu je ni..

Me : Hah?

Hubs : Ada satu je.. Mana lagi tiga?

Me : Hah? Ape dia? (Sambil tengok kat tangan dia.. takde pape pun)

Me : Ape benda nye? Orang suruh bangun lah..

Hubs : Takde pape.. (bukak mata then senyum)

Me : Hahaha mimpi ke?

Mengigau pegi buat operasi ke hape.. Bila aku sms tanye balik mimpi ape tadi, dia pun tak ingat dah.. Kesian penat keje sampai bawak ke tido.. Tapi klaka hahaha..

No comments: