Background

Pages

Thursday, August 29, 2013

Ceritera kasut raya..Tiamo..

Orang pantang pun nak jugak berkasut raya hehe.. Dah menjadi acara wajib nak raya mesti beli kasut baru.. Tapi sebab tak boleh nak keluar pegi shopping, husband lah yang jadi mangsa keadaan.. Mase ni aku kat Tepeng.. Husband kol kata ada kat Pyramid, mahu ape2 tak.. Aku memang ingat nak kasut je.. Jadi aku suggest dia p Tiamo.. suggest la sangatkan.. 

 2 Pairs @ RM99

Beli yang tengah sale sudah.. Husband tak pernah pun belikan baju kasut hendbag tanpa aku.. Jadi nye dia amik gambar kasut yang ada n soh aku pilih.. Alhamdulillah size dia ok ngan kaki aku.. Tapi better try kasut ni sendiri la.. Sebab yang aku punye satu longgar sket, lagi satu ngam ngam.. Mebi ikut pattern kasut kot..

Pilihan pertama.. 

 Pilihan kedua..


Tiamo ni banyak kasut flat and design dia cantik-cantik sangat.. Nak pulak yang new arrival.. Harga pun berpatutan.. Tak salah aku dia ada design untuk mak n anak.. Sebab aku dah tak boleh nak ber heels sangat, jadi kasut macam ni la yang akan penuh kat rak kasut aku..

No comments: